Kontrollrummet

Ångrade mig

gäst · 4 · 1183

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Aettan

  • Gäst
Nä det känns som att profitera på nån annans olycka med en sån här sång så jag tog bort den. Ha det bra
Hmm det verkar inte funka att ta bort låtar? Jo det gjorde det det var lite tvärtom bara :D
« Senast ändrad: 30.05.2008, 02:14:27 by Aettan »


Utloggad flabb

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 275
    • Visa profil
Tack, den var fin, sången störde lite i början för det lät lite som du viskade i mitt öra, men sen blev det bättre :)
Det var inget i engelskan som störde mig(?)
Tror din polare tycker om den, var han/hon nu är..
Jag har bytt signatur och kallar mig nu "Mats": http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=profile;u=1531


Utloggad david.roennlund

  • Traditional Norwegian/Swedish Emofiddler
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 023
  • Strength through diversity
    • Visa profil
Låter lite -95, men det är bara trevligt :)

Blir intimt och trevligt genom den finstämda guran och den viskande sång

Skulle kanske passa sig med ett större arr? men du kanske önskar den såhär avskalad, vilket funkar superbra :)
kanske bara en stråkbas nånstans, lite i bakgrunden ?


//

"Don't Smoke Don't Smoke Nicotine Nicotine No
No don't smoke the official Dope Smoke Dope Dope."

Mit sozialistischen Gruße!
David


Aettan

  • Gäst
Tack ska ni ha det var snällt av er. Som sagt det känns lite olustigt med sådana här låtar nästan som att man profiterar på en annans olycka så jag låter den vara så här. Det känns bäst så för det var så här den kom till mig och det måste ju betyda nåt. Det här är liksom ingen låt på det sättet utan mer en massa lite cliché aktiga bilder som är musiksatta. Men det är väl så när man försöker uttrycka sånt här på ett främmande språk då kommer liksom alla år av TV tittande på alla dessa amerikanska filmer in och stökar så det blir som det blir.