Kontrollrummet
Kontrollrummets RSS-feed Kontrollrummets RSS-feed
Kontrollrummets RSS-feed Kontrollrummets Wiki RSS-feed
+  Kontrollrummet
|-+  Kontrollrummet» Nyheter från världen» Bokslut 2017
Username:
Password:
Sidor: [1]   Gå ned
Digg This! 
  Skriv ut  
Författare ämne: Bokslut 2017  (läst 176 gånger)
Beskrivning: alive
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack för att du besöker kontrollrummet.com. Vi vill påminna dig om att också DU kan bli en aktiv medlem (och tillika bli av med detta meddelande!) genom att registrera dig och delta i diskussionerna här.
stajo
List-etta

Gick med: 23.02.2007
Medlem #: 32
Antal inlägg: 985
Demokvota:

Visa profil
« skrivet: 09.12.2017, 11:53:29 »

Tjena!

Brukar ju inte hänga här så mycket, kikar dock in då och då och flikar in någon kommentar ibland.

Det är ju inte så att jag har lagt av... jag hänger lite och samarbetar med lite folk på ett annat forum.
Ofta går det till som så att jag hittar en text jag gillar och sedan skriver ett arr för det och sjunger in själv därefter kontaktar jag en sångare/sångerska.
Nu har det dock blivit många låtar med Markus Pålsson som sångare eftersom jag känner att hans röst speglar min egen röst bäst vad gäller känsla och utförande, ja fast 10 gånger bättre då smile.

Nytt för 2017 är att jag börjat lägga upp på Spotify, det är lite för att jag skall få ett avslut och kunna lägga låten bakom mig.

Så om någon är nyfiken och vill höra lite vemod ala stajo kika in på https://open.spotify.com/artist/5sPlt4CqiDTCVN6XRLIK9u eller sök på "stajo CAB" på spotify.

CAB (collaboration across borders)

Today slank med under 2017...- den härstammar från detta forumet med Guran och Lazarus.
Förutom texten till Today så har jag även skrivit texten till två av de andra låtarna, ett plus i kanten till den som kommer på vilka Wink.

Hoppas jag inte la in det under fel ämne...

/Staffan

Loggat

Burnin_Sven
Talang
**

Gick med: 07.03.2014
Medlem #: 2098
Antal inlägg: 356
Demokvota:

Visa profil
« Svara #1 skrivet: 09.12.2017, 18:49:09 »

Skoj, fina låtar är det. Samarbete är inte dumt det var länge sedan jag gjorde ett får ta tag i det igen  biggrin. Ha det gott
Loggat
stajo
List-etta

Gick med: 23.02.2007
Medlem #: 32
Antal inlägg: 985
Demokvota:

Visa profil
« Svara #2 skrivet: 09.12.2017, 20:18:34 »

Tackar Göran. Det är bara att sätta igång, det blir lite roligare då smile.
Loggat

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tags:
Sidor: [1]   Gå upp
Digg This! 
  Skriv ut  

Gå till:  

Theme by webtechnica.com.

Google besökte denna sida senast 02.01.2018, 06:51:39