Kontrollrummet
Kontrollrummets RSS-feed Kontrollrummets RSS-feed
Kontrollrummets RSS-feed Kontrollrummets Wiki RSS-feed
+  Kontrollrummet
|-+  Kontrollrummet» Nyheter från världen» Läkare anmäls av Macchiarini för låt om Macchiarini-skandalen
Username:
Password:
Sidor: [1]   Gå ned
Digg This! 
  Skriv ut  
Författare ämne: Läkare anmäls av Macchiarini för låt om Macchiarini-skandalen  (läst 161 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack för att du besöker kontrollrummet.com. Vi vill påminna dig om att också DU kan bli en aktiv medlem (och tillika bli av med detta meddelande!) genom att registrera dig och delta i diskussionerna här.
morgonte
List-etta

Gick med: 08.10.2009
Medlem #: 1361
Antal inlägg: 967
Demokvota:

Visa profil
« skrivet: 13.10.2017, 17:19:09 »

Henrik Widegren är inte bara läkare, utan artist också, möjligen mest känd för låten "Googla aldrig dina symptom" https://www.youtube.com/watch?v=rkV6m-chLM8. Nu har självaste Pablo Macchiarini retat upp sig på att Henrik skrivit ett skillingtryck om honom och hans forskningsetik.

Herr Macchiarini  verkar vara lika usel på PR som på medicin, för han har sett till att Widegren får bästa möjliga reklam för sin låt genom att polisanmäla honom för grovt förtal.

https://www.dn.se/kultur-noje/macchiarini-anmaler-kritisk-musikballad/

Loggat

If music be the food of love, play on. -William Shakespeare
MaxB
Elvis

Gick med: 26.01.2008
Medlem #: 751
Antal inlägg: 16 391
Demokvota:

Visa profil
« Svara #1 skrivet: 13.10.2017, 20:51:39 »

Ingen högre kvalité på låten kanske men uppenbarligen bättre än på plaststruparna...

Hade inte hört den här nidvisan tidigare. Macchiarini befinner sig enligt uppgift ej längre i Sverige.
Undrar vad han pysslar med idag?
Loggat

Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Youtube och Google
Fuzzbub
Idol

Gick med: 10.02.2010
Medlem #: 1462
Antal inlägg: 1 421
Demokvota:

Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!

Visa profil Hemsida
« Svara #2 skrivet: 30.10.2017, 13:50:25 »

Det är väl han som sitter med i "Fråga Lund" va?  Hur som en slagkraftig dänga som ändå fungerar klockrent att föra fram budskapet. 
Nej Macchiarini ger jag inte mycket för och han slipper påföljder vad jag kan förstå.  Bedrövligt.    /Fuzz
Loggat

"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tags:
Sidor: [1]   Gå upp
Digg This! 
  Skriv ut  

Gå till:  

Theme by webtechnica.com.

Google besökte denna sida senast 06.11.2017, 00:02:39