Kontrollrummet

Asti - Fences (klar)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Edit 2017-09-27: Tog bort elpianot, höjde mellanregistret på kontrabasen, samt
                          sänkte reverbet på sång och gitarrer. Tycker nog själv att det känns bättre....
Edit 2017-09-26: Minskade reverbet på sången och höjde kontrabasen.
                          Blev kontrabasen för stark...?
För 8 - 10 år sedan gjorde jag en låt som jag kallade "Tiden läker ej alla sår".
Det är en låt som jag gärna kommer tillbaka till när jag sitter och plinkar på min gitarr.
Jag fick för mig att göra en nyinspelning med engelsk text!  :)

Titel:Fences
Artist: Asti
Text & Musik: Asti
Längd: 2:55
År: 2017

« Senast ändrad: 14.10.2017, 10:58:45 by Asti »
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Håkan Nilsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 839
  • I´m a Fender bender from space.
    • Visa profil
Väldigt vackert som vanligt. Du är en otrolig låtskrivare!
Lite mindre reverb på leadsången skulle jag vilja ha om man nu ska hitta nåt att gnälla på.
Och den känns lite för kort...
Varför ska man älska den man ändå aldrig får?
Karin Boye (eller?)


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Håller med Håkan snyggt som vanligt, gick ju bra med engelska...gillar gitarrerna speciellt.
/Roughe
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Väldigt vackert som vanligt. Du är en otrolig låtskrivare!
Lite mindre reverb på leadsången skulle jag vilja ha om man nu ska hitta nåt att gnälla på.
Och den känns lite för kort...
Väldigt roligt att du gillar mina låtar!
Har nu lagt upp en version med mindre reverb på sången!
Tack för din feedback Håkan!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Håller med Håkan snyggt som vanligt, gick ju bra med engelska...gillar gitarrerna speciellt.
/Roughe
Kul att du gillar gitarrerna! Har lagt upp två akustiska plock, som jag placerat ut
47% åt vardera hållet. Det högra plocket spelar jag med capo på 5:e bandet för
att få en fylligare helhetsklang på gitarrerna.
Tack för din feedback Roughe!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Toby

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 633
    • Visa profil
Liten fin ballad med ditt signum på! Gillar kontran som kommer smygande, kanske skulle den skulle spetsas aningen för att bli lite mer distinkt. Vid 78 låter det falskt på gitarrsidan, nåt skumt händer där i alla fall. Saknar också dynamik i låten. Den tuffar på med snygga ackord och lite oanade melodier men det blir, om du får ursäkta, aningen jämntjockt.
Nu är jag lite petig. Take it or leave it.  :)
Du levererar som alltid snygga låtar!
Toby
https://open.spotify.com/artist/7BjBVvIYDm2uxG1oyQxr7E
https://soundcloud.com/wholespirit
https://twitter.com/WholeSpirit1
https://wholespirit.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/wholespiritmusic/


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Liten fin ballad med ditt signum på! Gillar kontran som kommer smygande, kanske skulle den skulle spetsas aningen för att bli lite mer distinkt. Vid 78 låter det falskt på gitarrsidan, nåt skumt händer där i alla fall. Saknar också dynamik i låten. Den tuffar på med snygga ackord och lite oanade melodier men det blir, om du får ursäkta, aningen jämntjockt.
Nu är jag lite petig. Take it or leave it.  :)
Du levererar som alltid snygga låtar!
Toby
Så kontrabasen verkar inte vara för stark.....Menar du att den ska höjas ytterligare på vissa ställen..?
Eller ändra ljudbilden på den....? Är den för basig/dov nu....
Har kollat vid 78 sek, men kan inte höra något som jag uppfattat som falskt... Är det gitarren till höger du menar?
Du har säkert rätt i det här med brist på dynamik. Kanske ska elpianot bara förstärka lite här och där....
Eller ska gitarrerna kanske hålla igen en del...? Det är något jag tycker är rätt knepigt - att få till dynamik i mindre arr.
Ska se om jag kan bättra på dynamiken! Tack för informativ feedback Torbjörn!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Toby

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 633
    • Visa profil
Liten fin ballad med ditt signum på! Gillar kontran som kommer smygande, kanske skulle den skulle spetsas aningen för att bli lite mer distinkt. Vid 78 låter det falskt på gitarrsidan, nåt skumt händer där i alla fall. Saknar också dynamik i låten. Den tuffar på med snygga ackord och lite oanade melodier men det blir, om du får ursäkta, aningen jämntjockt.
Nu är jag lite petig. Take it or leave it.  :)
Du levererar som alltid snygga låtar!
Toby
Så kontrabasen verkar inte vara för stark.....Menar du att den ska höjas ytterligare på vissa ställen..?
Eller ändra ljudbilden på den....? Är den för basig/dov nu....
Har kollat vid 78 sek, men kan inte höra något som jag uppfattat som falskt... Är det gitarren till höger du menar?
Du har säkert rätt i det här med brist på dynamik. Kanske ska elpianot bara förstärka lite här och där....
Eller ska gitarrerna kanske hålla igen en del...? Det är något jag tycker är rätt knepigt - att få till dynamik i mindre arr.
Ska se om jag kan bättra på dynamiken! Tack för informativ feedback Torbjörn!
/Asti
Lite dov tycker jag den är. Prova att göra den lite tydligare. Skulle kanske bli mer luft då. Jag lyssnade igen och tror att det är basen som ställer till det vid 78. Något snubbel kan det vara.  :)
Toby
https://open.spotify.com/artist/7BjBVvIYDm2uxG1oyQxr7E
https://soundcloud.com/wholespirit
https://twitter.com/WholeSpirit1
https://wholespirit.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/wholespiritmusic/


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Liten fin ballad med ditt signum på! Gillar kontran som kommer smygande, kanske skulle den skulle spetsas aningen för att bli lite mer distinkt. Vid 78 låter det falskt på gitarrsidan, nåt skumt händer där i alla fall. Saknar också dynamik i låten. Den tuffar på med snygga ackord och lite oanade melodier men det blir, om du får ursäkta, aningen jämntjockt.
Nu är jag lite petig. Take it or leave it.  :)
Du levererar som alltid snygga låtar!
Toby
Så kontrabasen verkar inte vara för stark.....Menar du att den ska höjas ytterligare på vissa ställen..?
Eller ändra ljudbilden på den....? Är den för basig/dov nu....
Har kollat vid 78 sek, men kan inte höra något som jag uppfattat som falskt... Är det gitarren till höger du menar?
Du har säkert rätt i det här med brist på dynamik. Kanske ska elpianot bara förstärka lite här och där....
Eller ska gitarrerna kanske hålla igen en del...? Det är något jag tycker är rätt knepigt - att få till dynamik i mindre arr.
Ska se om jag kan bättra på dynamiken! Tack för informativ feedback Torbjörn!
/Asti
Lite dov tycker jag den är. Prova att göra den lite tydligare. Skulle kanske bli mer luft då. Jag lyssnade igen och tror att det är basen som ställer till det vid 78. Något snubbel kan det vara.  :)
Toby
Tack för förtydligande!  :)
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Tog bort elpianot, som var lite statiskt.
Höjde mellanregistret på kontrabasen för att få den lite "fastare".
Sänkte reverbet på sång och akustiska gitarrer.
Tycker själv att den känns närmre och luftigare i mixen nu....eller?

Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Toby

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 633
    • Visa profil
A
Tog bort elpianot, som var lite statiskt.
Höjde mellanregistret på kontrabasen för att få den lite "fastare".
Sänkte reverbet på sång och akustiska gitarrer.
Tycker själv att den känns närmre och luftigare i mixen nu....eller?


Absolut luftigare! Nu fick sliden också sin berättigade plats. Snyggt,Asti!
https://open.spotify.com/artist/7BjBVvIYDm2uxG1oyQxr7E
https://soundcloud.com/wholespirit
https://twitter.com/WholeSpirit1
https://wholespirit.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/wholespiritmusic/


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Jag tänker plötsligt Jussuf Muhammeds tidigare låtar, det är nåt med refrängmelodin i mitten som jag inte kommer överens med, just det Cat Stevens hette han ju :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Tycker allt blev toppen, luftigare och alla instrument går fram bättre nu, basen är helt ok.
/Roughe
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
A
Tog bort elpianot, som var lite statiskt.
Höjde mellanregistret på kontrabasen för att få den lite "fastare".
Sänkte reverbet på sång och akustiska gitarrer.
Tycker själv att den känns närmre och luftigare i mixen nu....eller?


Absolut luftigare! Nu fick sliden också sin berättigade plats. Snyggt,Asti!
Vad bra! Tack för uppföljande feedback!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Jag tänker plötsligt Jussuf Muhammeds tidigare låtar, det är nåt med refrängmelodin i mitten som jag inte kommer överens med, just det Cat Stevens hette han ju :D
Du tänker nog på Yusuf Islam, som förr kallade sig Cat Stevens, fast han egentligen hette Stephen Georgiou...  :o :)
Har du kanske också ett alter ego, som du inte kommer överens med Eddi?  :D
Jag har själv överlagt med cpg och vi är helt överens!  :rolleyes:
Tack för din kommentar (även om jag inte riktigt förstår den  :))!
/Asti
« Senast ändrad: 01.10.2017, 11:26:26 by Asti »
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Tycker allt blev toppen, luftigare och alla instrument går fram bättre nu, basen är helt ok.
/Roughe
Härligt att höra!  :)
Tack för uppföljande kommentar Roughe!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
En trubadurisk o soft o skön dänga ala Asti :) Bra lirat på ackarna som vanligt ..bra nivåer o mix.. Nu är den ju klar Kunde ha haft ett parti med mer luft o utan sång ? Jao eller inte ändå ..men kändes så bara efter 1a lyssen ..Skön låt!


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Vacker liten Ast-ballad. Bra spelat och sjunget och mixen sitter fint tycker jag och allt låter bra... den är kanske bara lite lång och händelselös för min smak :unsure:

//Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
En trubadurisk o soft o skön dänga ala Asti :) Bra lirat på ackarna som vanligt ..bra nivåer o mix.. Nu är den ju klar Kunde ha haft ett parti med mer luft o utan sång ? Jao eller inte ändå ..men kändes så bara efter 1a lyssen ..Skön låt!
Jo, man kunde nog lagt in ett parti utan sång nånstans för variationens skull.
Vet inte om jag orkar med några större förändringar i det här läget...
Roligt att du tycker låten är skön!
Tack för din feedback Marsall!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Håkan Nilsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 839
  • I´m a Fender bender from space.
    • Visa profil
Vacker liten Ast-ballad. Bra spelat och sjunget och mixen sitter fint tycker jag och allt låter bra... den är kanske bara lite lång och händelselös för min smak :unsure:

//Space

Jag tycker det är på nåt vis skickligt att göra enkla låtar som håller rakt igenom utan för häftiga händelser. En av mina absoluta favoritmusiker/låtskrivare är Countrygiganten Merl Haggard, hans låtar är ofta ganska lika rakt igenom, typexemplet Okie from Muscoogie är en sån, En skön grundrytm, fin melodi och det mesta fokuset ligger på den korta men fina texten och sångrösten. Som jag ser det är det riktigt enkla det svåraste. Det är ju det Asti lyckas med varje gång.
Varför ska man älska den man ändå aldrig får?
Karin Boye (eller?)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Vacker liten Ast-ballad. Bra spelat och sjunget och mixen sitter fint tycker jag och allt låter bra... den är kanske bara lite lång och händelselös för min smak :unsure:

//Space

Gläder mig att du tycker det är vackert Krister! Och att mixen funkar.
Strax under 3 minuter är ju inte så långt iofs, men det kan ju kännas
så om det är händelselöst och tråkigt!  :D
Tack för din ärliga kommentar!  :)
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Vacker liten Ast-ballad. Bra spelat och sjunget och mixen sitter fint tycker jag och allt låter bra... den är kanske bara lite lång och händelselös för min smak :unsure:

//Space

Jag tycker det är på nåt vis skickligt att göra enkla låtar som håller rakt igenom utan för häftiga händelser. En av mina absoluta favoritmusiker/låtskrivare är Countrygiganten Merl Haggard, hans låtar är ofta ganska lika rakt igenom, typexemplet Okie from Muscoogie är en sån, En skön grundrytm, fin melodi och det mesta fokuset ligger på den korta men fina texten och sångrösten. Som jag ser det är det riktigt enkla det svåraste. Det är ju det Asti lyckas med varje gång.
Snällt av dig att försvara min något händelselösa låt Håkan!  :)
Och väldigt överdrivet att jag skulle lyckas varje gång!  :D
Men smicker biter på mig, så tack för det!  :rolleyes:
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad morgonte

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 153
    • Visa profil
Ville bara säga att jag inte alls kan klaga på nåt här. Snyggt, låter absolut Asti om, vilket är bra.  :D
If music be the food of love, play on. -William Shakespeare


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Ville bara säga att jag inte alls kan klaga på nåt här. Snyggt, låter absolut Asti om, vilket är bra.  :D
Det var roligt att höra Stefan! Tack för det!
/Ass-tea
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Henric

Liten fin ballad med ditt signum på! Gillar kontran som kommer smygande, kanske skulle den skulle spetsas aningen för att bli lite mer distinkt. Vid 78 låter det falskt på gitarrsidan, nåt skumt händer där i alla fall. Saknar också dynamik i låten. Den tuffar på med snygga ackord och lite oanade melodier men det blir, om du får ursäkta, aningen jämntjockt.
Nu är jag lite petig. Take it or leave it.  :)
Du levererar som alltid snygga låtar!
Toby
Så kontrabasen verkar inte vara för stark.....Menar du att den ska höjas ytterligare på vissa ställen..?
Eller ändra ljudbilden på den....? Är den för basig/dov nu....
Har kollat vid 78 sek, men kan inte höra något som jag uppfattat som falskt... Är det gitarren till höger du menar?
Du har säkert rätt i det här med brist på dynamik. Kanske ska elpianot bara förstärka lite här och där....
Eller ska gitarrerna kanske hålla igen en del...? Det är något jag tycker är rätt knepigt - att få till dynamik i mindre arr.
Ska se om jag kan bättra på dynamiken! Tack för informativ feedback Torbjörn!
/Asti

Ett bra dynamik knep är att lägga in automation på mastern -1db på verser och tebax till nollan på refränger.
Ljud är något som uppstår i samma stund som det skapas!


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Liten fin ballad med ditt signum på! Gillar kontran som kommer smygande, kanske skulle den skulle spetsas aningen för att bli lite mer distinkt. Vid 78 låter det falskt på gitarrsidan, nåt skumt händer där i alla fall. Saknar också dynamik i låten. Den tuffar på med snygga ackord och lite oanade melodier men det blir, om du får ursäkta, aningen jämntjockt.
Nu är jag lite petig. Take it or leave it.  :)
Du levererar som alltid snygga låtar!
Toby
Så kontrabasen verkar inte vara för stark.....Menar du att den ska höjas ytterligare på vissa ställen..?
Eller ändra ljudbilden på den....? Är den för basig/dov nu....
Har kollat vid 78 sek, men kan inte höra något som jag uppfattat som falskt... Är det gitarren till höger du menar?
Du har säkert rätt i det här med brist på dynamik. Kanske ska elpianot bara förstärka lite här och där....
Eller ska gitarrerna kanske hålla igen en del...? Det är något jag tycker är rätt knepigt - att få till dynamik i mindre arr.
Ska se om jag kan bättra på dynamiken! Tack för informativ feedback Torbjörn!
/Asti

Ett bra dynamik knep är att lägga in automation på mastern -1db på verser och tebax till nollan på refränger.
Tack för tipset! Få se om jag lyckas omsätta det i praktiken... :)
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Väldigt "modig" låt det här då varenda litet ljud går fram s.a.s. men du gör det ju bra alltså.  Väldigt kompetent på alla sätt och jag kan inte klaga på någonting.
Ang. "basgrejen" vid 78s (om den nu är kvar) så stördes iaf. jag inte. Det är en liten vandring där och någon ton kanske inte faller in i ramen, kan vara det andra hör?   Ja ja, bra jobbat hur som!   /Fuzz
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Väldigt "modig" låt det här då varenda litet ljud går fram s.a.s. men du gör det ju bra alltså.  Väldigt kompetent på alla sätt och jag kan inte klaga på någonting.
Ang. "basgrejen" vid 78s (om den nu är kvar) så stördes iaf. jag inte. Det är en liten vandring där och någon ton kanske inte faller in i ramen, kan vara det andra hör?   Ja ja, bra jobbat hur som!   /Fuzz
"Modig" vet jag inte - det är nog mer att man med ålderns rätt inte bryr sig på samma sätt om
man riskerar att göra bort sig eller att man måste upprätthålla en förväntad "stil".  :rolleyes:
Här ville jag ha en intim ljudbild, men tycker inte jag fått till det helt och hållet.
Det bästa kanske hade varit med enbart sång och en akustisk nylonsträngad gitarr...?
Nej, jag kan inte heller höra något vid 78 sek, som låter falskt eller helt fel....
Tack för din feedback Fuzzen!
/Asti
 
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Henric

Fin Asti låt  - Spelade i min ungdom med en Holländsk kompositör med starka Beatles influenser, symfonisk popmusik, han gjorde en platta som finns på Spotify Day and Night Henk Beck, ni sjunger väldigt likt.......

Mvh Henric
Ljud är något som uppstår i samma stund som det skapas!


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Fin Asti låt  - Spelade i min ungdom med en Holländsk kompositör med starka Beatles influenser, symfonisk popmusik, han gjorde en platta som finns på Spotify Day and Night Henk Beck, ni sjunger väldigt likt.......

Mvh Henric
Spännande - ska se om jag hittar honom på Spotify!
Tack för din feedback Henric!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Underbar låt :wub: Har inte varit inne på kr på länge men du är ett säkert kort, som alltid.

Härliga harmer som ibland lite påminner om Scafell Pike fast i en modern tappning, kan jag tycka. Fast du har din egen stil Asti som man alltid kan lita på.

High quality :rolleyes: :rolleyes:

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Underbar låt :wub: Har inte varit inne på kr på länge men du är ett säkert kort, som alltid.
Härliga harmer som ibland lite påminner om Scafell Pike fast i en modern tappning, kan jag tycka. Fast du har din egen stil Asti som man alltid kan lita på.
High quality :rolleyes: :rolleyes:
/Marre
Tack Marre, roligt att du gillar låten!
Det är som sagt en gammal låt, som jag gjort en engelsk text till och spelat in i ett lite mindre arr.
Scafell Pike känner jag inte till! Ska kolla upp dom!  :)
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten