Kontrollrummet
Kontrollrummets RSS-feed Kontrollrummets RSS-feed
Kontrollrummets RSS-feed Kontrollrummets Wiki RSS-feed
+  Kontrollrummet
|-+  Att göra musik» Snabba svar» Visor - sjunger du visor? Onsdag 26 juli spelar jag i Hökarängen
Username:
Password:
Sidor: 1 [2]   Gå ned
Digg This! 
  Skriv ut  
Författare ämne: Visor - sjunger du visor? Onsdag 26 juli spelar jag i Hökarängen  (läst 778 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack för att du besöker kontrollrummet.com. Vi vill påminna dig om att också DU kan bli en aktiv medlem (och tillika bli av med detta meddelande!) genom att registrera dig och delta i diskussionerna här.
MaxB
Elvis

Gick med: 26.01.2008
Medlem #: 751
Antal inlägg: 16 366
Demokvota:

Visa profil
« Svara #15 skrivet: 03.09.2017, 18:21:22 »

Snyggt Maxen, du är jättebra på scen så där, avslappnat och även dynamiskt och lagom dramatiskt!
Sjunger du visor? står det i rubriken, och visst gör jag det ibland. För några veckor sedan blev jag tex anlitad att sjunga på ännu en begravning, stämsång med en annan tjej. Taubes "så skimrande..", wonderful world och visan som jag själv har skrivit just för begravningar. Fast egentligen tycker jag det är rätt obehagligt att sjunga på scen live så där, men antar att det är en vanesak, när jag var barn och tonåring älskade jag att stå på scen, jag är mkt mer folkskygg nu smile

Jag känner mig som ett barn eller en ton-åring, gillar att ta ton. Bröllop och begravningar är toppen.
Loggat

Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Youtube och Google
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tags:
Sidor: 1 [2]   Gå upp
Digg This! 
  Skriv ut  

Gå till:  

Theme by webtechnica.com.