Kontrollrummet

G - kom igen nu då!

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Kontrollrummet är mer än lovligt dött tycker jag och för att det inte ska rasa helt under isen och tyna bort behöver man kanske anstränga sig lite!

Jag gör ett försök att bjuda in till samspel där så många som möjligt gör vad de vill enligt nedan (alltså fritt spelrum) - så får vi se vad det slutar.
Mitt utkast är 1 minut långt och saknar en del element såsom tex bas mm mm. Min tanke är att alla gör vars en
minut och/eller gör pålägg på andras delar. Sedan skickar man sina pålägg och/eller delar till mig så kan jag försöka
mixa efter hand de trillar in ... ja ja ett försök till att undvika KRs dvala och att det kanske händer något kul här - kom igen!

Utkastet går i 130 bpm.

Säg till om ni hakar på - hör jag inget inom ett par dagar så struntar vi i det.
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/2017_17A_130BPM.mp3[/mp3] 
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Bra initiativ G!  Håller med dig om att det är rätt dött nu på KR.  Tyvärr är jag en del av detta även om jag försöker att vara någorlunda närvarande och kommentera o.s.v.   /Fuzz
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Hmmm.... vi (Calle å jag) kunde kanske försöka på nåt. Det händer då isåfall inte idag eller i morgon. Ge oss lite tid så ska vi se. Håller med om att det är rätt tyst här på KR :(

//Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Bra initiativ där B) Och bra början på det hela också.. :D


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Skönt inledande tema som är lätt att tralla med i hoppas calle o christer gör nåt - ge dom tiiiiid bara.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Skönt inledande tema som är lätt att tralla med i hoppas calle o christer gör nåt - ge dom tiiiiid bara.
Bra att space å calle hakar på. Min tanke är att ju fler som hakar på - desto bättre.. så lutar er inte tillbaka nu...kom igen resten oxå.
/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Skön ljudbild och bra lir här G.

Jag blir ju också sugen på att få till nåt men jag har en pianohistoria att reda ut  :rolleyes: så jag passar..Ser fram emot att lyssna på nya pålägg,kan bli riktigt coolt detta.

Mike