Kontrollrummet

El Kapitän eller vad den heter

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Finns det någon med Logic Pro X som vågat ta steget och i så fall hur funkade det? Har hört att iTunes inte blir bakåtkompatibelt bl.a.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad HasseFX

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 710
    • Visa profil
Kört El Kapitän på musikdatorn sedan plugin-fixen kom (10.11.1, nu 10.11.3). Efter det har det fungerat utan problem!
Använder inte iTunes så mycket så jag har ingen uppfattning om ev problem med bakåtkompatibilitet.




Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg

Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
Ingen av mina kör på det senaste os x då alla dom gamla från tiger och framåt och då menar jag verkligen samtliga versioner dom har släppt som jag har testat inte egentligen har inneburit någon synbar prestanda skillnad. Förr då att det har ställt till vissa poblem dom gånger man av olika anledningar har behövt/blivit tvungen att uppgradera.

Inte ens min riktiga mac pro 3.1 kör på senaste så om du inte absolut måste uppgradera gör det inte.


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ingen av mina kör på det senaste os x då alla dom gamla från tiger och framåt och då menar jag verkligen samtliga versioner dom har släppt som jag har testat inte egentligen har inneburit någon synbar prestanda skillnad. Förr då att det har ställt till vissa poblem dom gånger man av olika anledningar har behövt/blivit tvungen att uppgradera.

Inte ens min riktiga mac pro 3.1 kör på senaste så om du inte absolut måste uppgradera gör det inte.

Nä precis - jag avvaktar :)
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se